مراحل ارسال تیکت برای اتحادیه سوختهای جایگزین
1. ورود به سایت تیکت
میتوانید به صورت مستقیم از طریق جستجوی آدرس l.altfuel.ir و یا درسایت اتحادیه در بخش ارتباط با ما و انتخاب گزیه ارسال تیکت وارد سامانه ثبت تیکت بشوید.
2. ثبت نام در سایت
برای ارسال تیکت، ابتدا باید برای ثبت نام در سایت اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی به همراه شماره تلفن و رمز عبورخود را وارد کنید.
- رمز عبور توسط شما تعیین میشود.
- لطفا شماره تلفن وارد شده در دسترس باشد زیرا ممکن است کارشناسان ما برای پاسخ به سوال و یا پیگیری مشکل با شما تماس بگیرند.
3. ورود به پنل مدیریت
پس از ثبت نام وارد پنل مدیریت میشوید و در بخش تیکت پشتیبانی با انتخاب گزینه ایجاد میتوانید پیام خود را ارسال کنید.
4. انتخاب دسته بندی
توجه داشته باشید دسته بندی تیکت را حتما با توجه به موضوع تیکت خود انتخاب کنید تا برای بخش مربوطه ارسال شود.
- در صورتی که دسته بندی را اشتباه انتخاب کردید نیازی به ارسال مجدد تیکت نمیباشد. کارشناسان ما تیکت را به بخش مربوطه ارجاع خواهند داد.
دسته بندی دوم انتخاب موضوع مورد نظر:
5. نوشتن موضوع و متن مورد نظر
- لطفا موضوع خود را واضح و با دقت بنویسید.
- برای متن تیکت لازم است درخواست کامل و شفاف درج گردد و از ذکر موضوع کلی اجتناب گردد.
- در هر تیکت جدید، فقط یک مسئلهی مشخص مطرح گردد.
- برای هر موضوع تنها یک تیکت ثبت کنید.
- از ثبت تیکت های متعدد با موضوعات مشابه قبلی که هنوز تیکت آن در جریان و در حال پیگیری است، اجتناب نمایید.
- در صورتی که در روند پیگیری مسئله، نیاز به ارسال جواب و یا مستنداتی از سوی شما بود در همان تیکت پاسخ دهید و از ایجاد تیکت جدید در مورد یک موضوع خودداری نمایید.
- در صورتی که نیاز به ارسال عکس یا فایل بود میتوانید فایل مورد نظر خود را از بخش پیوست بارگذاری نمایید. (شما میتوانید در یک تیکت بیش از یک فایل آپلود کنید.)
6. پیگیری پاسخ
کارشناسان اتحادیه ظرف حداکثر 24 ساعت، تیکت را بررسی و اولین پاسخ را برای کاربر ارسال میکنند.
پس از ثبت پاسخ، پیامی برای کاربر ارسال میشود و وی را از پاسخدهی به تیکتش مطلع میسازد.
کاربر میتواند با مراجعه به پنل مدیریت، تیکتهای پشتیبانی و انتخاب گزینه مشاهده، پاسخ ثبت شده را مشاهده نماید.