Search
Close this search box.

اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین 

و خدمات وابسته

ارائه بسته حمایتی ویژه برای مراکز آزمون تکمیلی و خدمات فنی خودروهای گازسوز و کم‌فشار

اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین در راستای ارتقای توانمندی‌ها و بهبود شرایط اقتصادی مراکز خدمات فنی و آزمون خودروهای گازسوز، بسته حمایتی ویژه‌ای را برای مراکز خدمات فنی خودروهای گازسوز و کم‌فشار و همچنین مراکز آزمون تکمیلی درنظر گرفته است. این بسته شامل شارژ سامانه مراکز خدمات پرفشار، شارژ سامانه آزمون تکمیلی و همچنین تخفیف در پرداخت حق عضویت مراکز کم‌فشار می‌شود.

رئیس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین در نامه‌ای به مدیران مراکز خدمات فنی خودروهای گازسوز و کم‌فشار و مراکز آزمون تکمیلی، از ارائه بسته ویژه‌ای در جهت ارتقای توانمندی‌ها و بهبود شرایط اقتصادی آن‌ها خبر داد. «مهدی بهمنی» اعلام کرد این بسته به‌منظور حمایت از رشد و پایداری مراکز و بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده به جامعه درنظر گرفته شده است:

«امید است این بسته حمایتی، علاوه بر ایجاد انگیزه بیشتر در راستای بهبود عملکرد مراکز، موجب تقویت هم‌افزایی و پایداری اقتصادی مجموعه‌های تحت پوشش گردد.»

جزئیات این بسته ویژه به شرح زیر است:

1- شارژ سامانه مراکز خدمات فنی پرفشار به مبلغ ٣ میلیون تومان
این اعتبار به مراکزی اختصاص می‌یابد که از صدور پروانه کسب دائم آن‌ها بیش از یک سال گذشته باشد و طی ۶ ماه گذشته حداقل ۲۰ گواهی سلامت صادر کرده باشند. این اقدام در راستای حمایت از خدمات شایسته و تداوم تلاش‌های مراکز در ارائه خدمات کیفی به جامعه انجام می‌گیرد.

2- شارژ سامانه مراکز آزمون تکمیلی به مبلغ ٢ میلیون تومان
این حمایت شامل تمامی مراکز آزمونی فعال است که هم‌اکنون به سامانه متصل هستند و به‌طور مستمر گواهی صادر می‌کنند. لازم به ذکر است که مراکزی که تا پایان شهریورماه سال جاری به سامانه متصل نگردند، مشمول این بسته حمایتی نخواهند شد. هدف این اقدام، تقویت بنیان‌های خدماتی و پایداری مراکز آزمون در ارائه خدمات اثربخش به ذی‌نفعان است.

3- تخفیف در پرداخت حق عضویت مراکز کم‌فشار به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان
این تخفیف از طریق تهاتر با سایر مراکز امکان‌پذیر است. هدف از این تسهیلات، کاهش فشار مالی بر مراکز کم‌فشار و ایجاد بستری مساعد برای ادامه فعالیت‌ها و ارائه خدمات بهینه است.

گفتنی است این بسته حمایتی از تاریخ اول مهر ۱۴۰۳ قابل‌اجراست و تمامی مراکز واجد شرایط می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

پایان متن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین و خدمات وابسته محفوظ است

درباره ما

خدمات ما

ارتباط با ما