نصب بنر شکایات در مراکز خدمات فنی


[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” padding=’0px’ highlight=” highlight_size=” border=” border_color=” radius=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=”][/av_one_full]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-kdcr10oz’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
همکاران محترم، خواهشمند است ظرف مدت 3 روز از این تاریخ، طرح بنر پیوست (بنر رسیدگی به شکایات) را چاپ و در مکان مناسب و قابل دید مشتریان نصب بفرمایید.

با توجه به اهمیت دریافت صدای مشتریان، نصب این بنر الزامی است.

جهت دریافت بنر کلیک کنید
[/av_textblock]

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *